Przelewy24 – Błąd: Błędny klucz API dla tego ID Sklepu, Sprzedawcy lub trybu pracy wtyczki
Mam sklep na wordpress i woocommerce, po aktualizacji woocommerce i wtyczki przelewy 24 mam ten komunikat:
Przelewy24 – Błąd: Błędny klucz API dla tego ID Sklepu, Sprzedawcy lub trybu pracy wtyczki
Co zrobić? Macie jakiś pomysł? Tysiąc razy sprawdzałem, czy dane są wprowadzone poprawnie.
14 Odpowiedzi
Gdy w przelewy24 występuje błąd Błędny klucz API dla tego ID Sklepu, Sprzedawcy lub trybu pracy wtyczki, trzeba się upewnić, że mamy jak najbardziej aktualną wersję wtyczki.
Jeśli jest aktualna, trzeba upewnić się 5 razy, że mamy podane aktualne, poprawne dane ze swojego panelu przelewy24 i poprawny tryb pracy wtyczki. Jeśli podajemy dane testowe, musi być z konta testowego, jeśli realne, wtyczka nie może być w testowym trybie pracy.
I też jak wersja wordpress i woocommerce jest bardzo stara, a wtyczka nowa, też mogą być problemy.
Masz nieaktualną wersję wtyczki, jeśli jesteś pewien, że dane prawidłowe. Ale jeśli np. nie masz dostępu do konta klienta i nie możesz zweryfikować, czy podał dane prawidłowe, to załóż sobie tam konto testowe. Ja też miałem ten komunikat:
Błąd: Błędny klucz API dla tego ID Sklepu, Sprzedawcy lub trybu pracy wtyczki
Ale klient podał mi nieaktualne dane.
A innym razem miałem nieaktualną wtyczkę przelewy24.
Ostatnio wykryli dziurę we wtyczkach przelewy24 i trzeba sobie zaktualizować do najnowszej wersji. Nie ma to związku z powyższym błędem, ale informuję, może komuś się przyda.
Jeśli masz taki błąd w przelewy24, upewnij się, że podane są poprawne dane w panelu admina oraz że masz aktualną wersję wtyczki. Jak to nie pomaga, może inny plugin powoduje błąd, wyłączaj wszystkie po kolei i sprawdzaj.
Upewnij się, że masz aktualny wordpress, aktualną wtyczkę przelewy24, aktualny woocommerce i podajesz prawidłowe dane i będzie działać. Obecna wersja wtyczki nie ma w sobie żadnych błędów i jak wszystko jest ok, to komunikat Błąd: Błędny klucz API dla tego ID Sklepu, Sprzedawcy lub trybu pracy wtyczki nie wystąpi.
Zaktualizuj wordpressa i wtyczkę i ten błąd zniknie Ci. A jak nie zniknie albo pojawi się inny bląd, to będą złe dane podane. Sama aktualna wtyczka przelewy24 dla woocommerce działa.
Jak masz taki błąd na przelewy24, to musisz zaktualizować wszystko co masz do zaktualizowania i problem prawdopodobnie zniknie. Ale trzeba sobie zrobić backup danych na wszelki wypadek.
Poaktualizujcie wszystko i ten błąd z przelewy24 powinien wam zniknąć. Ja tak miałem ze 3 razy na różnych stronach i komunikat „Błąd: Błędny klucz API dla tego ID Sklepu, Sprzedawcy lub trybu pracy wtyczki” mi ostatecznie zniknął. A jak nie przechodzi, skontaktujcie się z supportem przelewy24, może wam pomogą rozwiązać ten problem, ale pewnie czasowo trochę to potrwa.
Zaktualizuj wtyczkę. Jak sama aktualizacja wtyczki nie pomoże i cały czas będzie komunikat, że błędny klucz api dla tego id sklepu / sprzedawcy, to zaktualizuj też wordpress i woocommerce (jeśli woocommerce używasz).
ID Sprzedawcy i ID Sklepu to ta sama wartość (Twój login) i na stronie przelewy 24 adres IP 1 wpis %
Przy użyciu konta sandbox, i wprowadzeniu właściwego klucza CRC i API i włączenia trybu modułu na testowy. Wyświetla się informacja Błąd: Błędny klucz API dla tego ID Sklepu, Sprzedawcy lub trybu pracy wtyczki..
Gdy wprowadzę dane z normalnego konta, to oczywiście mogę przyjmować płatności. Jestem już klientem p24 od kilku lat, i teraz konfiguruję dla odnowionego sklepu..i nie idzie mi odpalenie by zrobić testową płatność.
wtyczka Wersja 1.0.12
WordPress wersja 5.7.2
Error: Wrong API Key for this Shop ID, Seller ID or for this operation mode of the plugin.
Jeśli jest wrong api key, to albo źle się skopiował ten klucz, albo nowy został wygenerowany w panelu, albo wtyczka jest w starej wersji i trzeba ją zaktualizować.
Support Przelewy24 mi odpisał, że wymagane jest stworzenie SubKonta. Jeśli klient chce takie SubKonto, trzeba im wydać dyspozycję, oni to utworzą, a dopiero potem będzie możliwość skonfigurowania płatności.