Twoja reklamacja dotycząca usługi Storytel14 została uznana
Korzystam ze Storytel, co miesiąc jest pobierany ode mnie abonament za moją zgodą i doliczany do rachunku. Dostałam ostatnio SMS „Twoja reklama dotycząca usługi Storytel14” związana z opłatą 29,90 zł została uznana. Wkrótce otrzymasz zwrot środków.
Nie składałam żadnej reklamacji. Czy to jakiś błąd? O co chodzi?
3 Odpowiedzi
![](https://secure.gravatar.com/avatar/6d49723da670caf7155e03d28db40194?s=50&d=https%3A%2F%2Fallans.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fap_avatars%2F6d49723da670caf7155e03d28db40194.jpg&r=g)
Prawdopodobnie dwa razy pobrali Ci kasę i tego nie zauważyłaś, ale oni się zorientowali.
![](https://secure.gravatar.com/avatar/e44d46e0bb9691cf448a9bb19391e8ab?s=50&d=https%3A%2F%2Fallans.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2Fap_avatars%2Fe44d46e0bb9691cf448a9bb19391e8ab.jpg&r=g)
To może być jakiś błąd w ich systemie, jeśli nie składałaś reklamacji do nich.
![](https://allans.pl/wp-content/uploads/avatars/86934/1701072926-bpthumb.png)
Ostatnio podnosili ceny, ale nie dla starych abonentów. Może jednorazowo przypadkiem pobrali od Ciebie większą cenę.