Jak ustawić stopkę w Outlook?
Jak ustawić stopkę w aplikacji Microsoft Outlook? Jak w outlooku ustawia się stopkę? W które ustawienia trzeba wejść? Chcę sobie po prostu ustawić automatyczny podpis, ewentualnie ze zdjęciem.
3 Odpowiedzi
Według instrukcji Microsoftu:
„1. Otwórz nową wiadomość e-mail.
2. W menu Wiadomość wybierz pozycję Podpis > Podpisy. […]
3. W obszarze Wybierz podpis do edycji wybierz pozycję Nowy i w oknie dialogowym Nowy podpis wpisz nazwę podpisu.
4. W obszarze Edytuj podpis zredaguj podpis.”
Poniżej dwa filmy pokazujące ustawianie stopek w outlook:
Aby ustawić stopkę w programie Outlook 365, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Otwórz program Outlook 365 i zaloguj się na swoje konto.
2. Kliknij na „Plik” w lewym górnym rogu ekranu.
3. Wybierz „Opcje” z menu, które się pojawi.
4. W oknie „Opcje programu Outlook” kliknij na „Poczta” w lewym panelu.
5. Przewiń w dół do sekcji „Utwórz lub zmodyfikuj sygnatury dla wiadomości” i kliknij na „Sygnatury…”.
6. W oknie „Sygnatury i temat” kliknij na „Nowy” i nadaj nazwę swojej sygnaturze.
7. W polu „Edytuj sygnaturę” wprowadź tekst, który chcesz umieścić w stopce. Możesz formatować tekst, dodawać linki, obrazy itp.
8. W sekcji „Wybierz domyślną sygnaturę” wybierz swoją sygnaturę zarówno dla „Nowych wiadomości”, jak i „Odpowiedzi/Przekierowania”.
9. Kliknij „OK”, aby zapisać ustawienia.
Teraz, gdy napiszesz nową wiadomość e-mail lub odpowiesz na istniejącą, stopka zostanie automatycznie dodana do Twojej wiadomości.