Brak potwierdzenia zamówienia ze sklepu przy płatności poprzez Przelewy24
Witam
Mam sklep na WordPress z podpiętymi płatnościami Blik, PayU czy Przelewy24.
Problem polega na tym, że klient po zakupie produktu nie otrzymuje potwierdzenia email.
Przychodzi email z Przelewy24 odnośnie realizacji transakcji ale nie z domeny sklepu. Przy innych płatnościach nie ma tego problemu. Tzn. np. przy PayU przychodzi mail, ze sklepu, że zamówienie zostało potwierdzone oraz mail od PayU odnośnie transakcji.
Zrobiłem konto testowe na Przelewach oraz zainstalowałem wtyczkę do logowania maili. Sklep nie wysyła, żadnych maili gdy transakcja jest przy pomocy Przelewy24, ale przy innych płatnościach widać wszystko normalnie.
Pobrałem najnowszą wersję wtyczki ze strony i zaktualizowałem poprzednią wersję, jak i rówież zaktualizowałem Woocomerce czy jego bazy danych. WordPress też jest aktualny.
4 Odpowiedzi
Nie zapisałem w oryginalnym pytaniu ale co jeszcze i gdzie mogę sprawdzić?
Musisz zainstalować sobie plugin Easy WP SMTP, albo jakiś inny plugin do autoryzacji SMTP. Następnie połączyć ze skrzynką pocztową, np. [email protected] i wtedy maile z twojego wordpressa będą się wysyłać.
A jeśli wysyłają się z WordPressa, tylko przy płatności nie, to zaktualizuj wtyczkę od płatności, którą używasz, a także wtyczkę WooCommerce.
W pierwszej kolejności zaktualizuj wszystko. Jak nie pomaga, upewnij się, że używasz autoryzacji SMTP do wysyłania maili, o czym napisano wyżej.
Wtyczki od płatności muszą być aktualne i być może musisz nawiązać połączenie SMTP z jakąś skrzynką e-mail – zależnie od ustawień hostingu.