1

Witam

Mam sklep na WordPress z podpiętymi płatnościami Blik, PayU czy Przelewy24.
Problem polega na tym, że klient po zakupie produktu nie otrzymuje potwierdzenia email.
Przychodzi email z Przelewy24 odnośnie realizacji transakcji ale nie z domeny sklepu. Przy innych płatnościach nie ma tego problemu. Tzn. np. przy PayU przychodzi mail, ze sklepu, że zamówienie zostało potwierdzone oraz mail od PayU odnośnie transakcji.

Zrobiłem konto testowe na Przelewach oraz zainstalowałem wtyczkę do logowania maili. Sklep nie wysyła, żadnych maili gdy transakcja jest przy pomocy Przelewy24, ale przy innych płatnościach widać wszystko normalnie.

Pobrałem najnowszą wersję wtyczki ze strony i zaktualizowałem poprzednią wersję, jak i rówież zaktualizowałem Woocomerce czy jego bazy danych. WordPress też jest aktualny.

kaminski29 odpowiedział(a) na pytanie 21 listopada 2023
Dodaj komentarz do tej odpowiedzi