Wystąpił błąd 2000. Spróbuj ponownie – Cyfrowy Polsat
Nie działa mi telewizja w Cyfrowym Polsacie, którą oglądam przez Polsat Box Go. Jest komunikat:
Wystąpił błąd 2000. Spróbuj ponownie.
W przypadku powtarzającego się błędu skontaktuj się z pomoc@polsatboxgo.pl
Czy to jest jakiś problem po stronie mojego urządzenia, czy po ich stronie? Internet na pewno jest, bo Netflix działa.
1 Odpowiedź
Na stronie cyfrowego polsatu tego kodu błędu akurat nie ma, ale jest pełno innych kodów:
I praktycznie przy każdym jest, aby zrestartować aplikację. Więc jeśli to jest np. w telewizorze, to odłącz telewizor od prądu na minutę i podłącz i sprawdź, czy pomoże. Jeśli to przez przeglądarkę, wyloguj się, zamknij przeglądarkę i zaloguj się.
W telefonie wystarczy chyba zamknąć aplikację i otworzyć ponownie. A jak nie to zrestartuj telefon.