Najbardziej dochodowe systemy reklamowe
W jakim systemie reklamowym najwięcej można zarobić? Google adsense? Czy może adkontekst, albo adTaily? Jakie są wasze doświadczenia w tej kwestii? Słyszałem, że przez google łatwo można zostać zbanowanym.
8 Odpowiedzi
Z tego co wiem, adsense z tych 3 najlepiej płaci. Ale najlepiej mieć własnych reklamodawców, gdyż te systemy są niesprawiedliwe i nastawione głównie na reklamodawców (adsense i adkontekst). Dostajesz kasę za kliknięcie, a to że na twoim portalu ta reklama wyświetli się 1000 razy i reklamodawca ma reklamę za darmo, to już nikogo nie obchodzi.
Żeby zarabiać na takim systemie reklamowym, musisz mieć na stronie ruch przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy wejść miesięcznie, a i tak zarobki z tego są marne. Lepiej mieć własnych reklamodawców. Byłam tam. Adsense, Adkontest, AdTaily – ochłapy dostajesz. Adtaily zresztą już chyba nie istnieje.
Dobrze logan zauważył, – reklama jest wyświetlana po kilka tysięcy razy, a dostajesz raptem 1-3 złote, jak ktoś kliknie, żałosne.
Jeśli chcesz porządnie zarabiać na reklamach, polecam Ci rejestrację tutaj. Naprawdę można nieźle zarobić na umieszczaniu linków czy bannerów reklamowych, znacznie więcej niż na zwykłych systemach reklamowych.
Kiedyś korzystałem trochę z adkontekst, ale ogólnie teraz żeby zarobić na takich reklamach kontekstowych, to trzeba mieć na stronie ruch na poziomie około 20 tys. wejść dziennie. Wtedy te paredziesiąt zł wam wpadnie. Bardzo się nie opłaca, lepiej pozyskiwać reklamodawców bezpośrednio.
Żaden system reklamowy nie jest dochodowy, najlepiej pozyskiwać reklamodawów bezpośrednio. W każdym systemie reklamowym dostajesz mniej niż połowę tego, co płaci klient docelowy. Jak chcesz zarobić, najlepiej samemu stworzyć system reklamowy.
AdSense ma całkiem dobre warunki współpracy. Ciekawy jest też Moneytizer, ale tam wkładają dużo skryptów na stronę internetową.
Jeżeli posiadasz stronę internetową z bardzo dużym ruchem, może cię zainteresować header bidding. Jest kilka firm, które to oferują.
Najwięcej zarobisz, umieszczając reklamy bezpośrednio. Pośrednicy zawsze zagarniają między 30 a 60%.