Dostęp do bankowości internetowej został zablokowany – BNP Paribas
Źle podałem hasło logowania do banku BNP Paribas. Źle podałem to hasło trzy razy i mam komunikat „Dostęp do bankowości internetowej został zablokowany”.
Czy można to jakoś samemu odblokować, czy też trzeba iść do banku albo dzwonić na infolinię? Albo może to samo np. po 24 godzinach minie?
5 Odpowiedzi
Trzeba zadzwonić na infolinię, połączą Cię z konsultantem i oni coś tam zresetują, w trakcie rozmowy mogą Cię pytać o szczegółowe dane. Dane takie, jak imię matki, adres zamieszkania itd.
Ja miałem taką sytuację w BNP Paribas i dzwoniłem na ten numer – 801 321 123. Konto firmowe, dzwoniłem około godziny 20:30. Połączenie jest płatne, ale kosztuje jakieś tam grosze. Pomogli mi w około 5 minut. Mogłem się logować ponownie, ustalając nowe hasło. Pytali o różne dane i o nazwę firmy.
Możesz ewentualnie spróbować przez aplikację. Ja kiedyś miałem w jakimś banku problem, ale nie pamiętam czy taki i załatwiłem sprawę przez aplikację.
Najszybciej będzie odblokować dostęp przez aplikację albo przez infolinię banku. Wizyta w banku nie jest potrzebna w takiej sytuacji. Jeśli masz aplikację to zaloguj się i: Ustawienia > Kanały dostępu do Banku > Bankowość Internetowa > Odblokuj.
W aplikacji mobilnej jest opcja odblokowania, pod warunkiem że masz aplikację mobilną i znasz dostęp do niej.