nafona.pl – opinie
Czy ktoś z was robił zakupy w sklepie nafona.pl? Fajne mają pokrowce, ale pierwszy raz widzę ten sklep na oczy i nie wiem, czy warto zaufać, czy nie.
6 Odpowiedzi
Ja zacząłem tam składać zamówienie, ale jak się potem wybiera wysyłkę paczkomatem, to nie ma większości miejscowości. W mojej okolicy nie wykrywało żadnego – w Piotrkowie Trybunalskim. Mają tam dwie metody paczkomatów – za pobraniem i z góry płatność, ale w obu metodach wysyłki chyba wykrywa im tylko paczkomaty za pobraniem. Nie mam czasu się użerać i pisać, nie chcę też zamawiać pocztą i zamówiłem ostatecznie gdzie indziej.
Ale tak to mają ciekawy wybór i dobre ceny.
Kupowałem pokrowiec i było ok. Przysłali w miarę szybko, pokrowiec rzeczywiście jest dobrej jakości.
Zamówiłem u nich dwa pokrowce na telefon – grafitowy i czerwony. Przysłali mi czarny i czerwony. Gdy zgłosiłem reklamację, okazało się, że grafitowego nie mają na stanie.
Więc zamiast mnie poinformować, że nie mają grafitowego i wysłać tylko czerwony, wysłali inny kolor.
Co prawda zdecydowałem się nie zwracać czarnego i używam go, bo to za duży fatygi jak dla mnie aby się bawić w zwrot w stosunku do ceny, jaką zapłaciłem. Nie zmienia to jednak faktu, że sprzedawca zachował się bardzo nieetycznie i już nie zamierzam tam zamawiać.
Nie mam pewności, że znowu nie będą czegoś mieć i wyślą coś innego.
Dodatkowo jedna z przesłanym szybek była pęknięta, gdyż nie zapakowali jej dobrze.
Zamówiłem trzy kejsy i ładowarkę. Wysłali szybko. Jakość bardzo dobra. Myśle ze można spokojnie polecić. Wszystko OK
Jest ok, zamawiałem tylko małą drobnostkę. Paczka trochę wymiętolona, ale to prędzej wina firmy kurierskiej, niż pakujących.
Towar zgody z oczekiwaniami i opisem na sklepie. Wysyłka była szybka. Oceniam pozytywnie.
Mogło im się coś na chwilę zawiesić, jak tak miałem kiedyś w innym sklepie internetowym, ale po około 5 minutach samo się naprawiło, nawet bez odświeżania.