pyszne.pl – opinie restauratorów
Szukam opinii restauratorów na temat pyszne.pl, ponieważ rozważam nawiązanie z nimi współpracy. Czy jesteście zadowoleni ze współpracy z pyszne.pl? Opłaca wam się ta współpraca?
3 Odpowiedzi
Mam znajomego, który ma kebaba i który podjął z nimi współpracę. Nie ma szału, ale zawsze jakieś zamówienia wpadają. Ale nie ma co się spodziewać, że jakoś niesamowicie dużo klientów przybędzie dzięki temu portalowi.
Miałam okazje z nimi współpracować jako pracownik w knajpce. Myślę, że wszystko zależy od specjalności lokalu. U nas jest falafel i zamówień jest pełno. Ogólnie właściciele są zadowoleni z tego bo ludzie robią bardzo dużo zamówień przez tą aplikacje. I myślę, że będzie coraz więcej bo wszystko idzie w stronę komputeryzacji. Są plusy i minusy jak wszystkiego, ale ja widzę więcej plusów, bo wiele rzeczy/obowiązków nam odeszło bo dowozy są po stronie pyszne. Po naszej stronie jest tylko odpowiednie przygotowanie jedzenia i spakowanie go. Praca na tablecie jest bardzo prosta i intuicyjna, sprzęt zapewnia firma, mieliśmy też krótkie szkolenie od nich, zawsze można się odezwać na czacie w razie problemu, więc pomoc tez jest szybka.
Znacznie wzrosła nam liczba zamówień online, o około 40%. Opłaca się. Mieliśmy mechanizm do zamawiania na stronie i możliwość zamawiania telefonicznego, ale informacja nie docierała do takiej liczby ludzi, jak teraz dociera.