Cyfrowy polsat – infolinia – opinie
Jakie są wasze opinie na temat infolinii cyfrowego polsatu? Czy pomogli wam? Czy raczej na odwrót, nie byli pomocni? Warto zadzwonić na infolinię, jak ma się problem w polsacie?
6 Odpowiedzi
Ja już dwa razy korzystałem z infolinii cyfrowego Polsatu, i za każdym razem wszystko poszło szybko i ładnie. Nie mam powodu do skargi.
Pan na infolinii, z którym rozmawiałem, był bardzo pomocny i sympatyczny. Czułem się niemal jakbym rozmawiał ze swoim starym znajomym. nie ma powodu do obaw, spokojnie można zadzwonić na infolinię, gdy macie jakiś problem z cyfrowym Polsatem. Na pewno lepiej najpierw spróbować infolinię, niż od razu jechać do salonu.
Wielokrotnie rozmawiałam z infolinią tej sieci i nigdy nie miałam zastrzeżeń. Konsultanci są bardzo pomocni i życzliwi, a także dysponują sporą wiedzą z zakresu swoich kompetencji.
Ja miałam dość skomplikowany problem i nie mogli mnie zrozumieć na początku więc pan się odrobinkę podirytował, ale później się jakoś dogadalismy i mi pomogli. Także pozytywne wrażenia mam.
Ważne jest, aby jak na imprezy nie przekazywać informacje. Gdy ja dzwoniłem pierwszy raz w życiu to było ciężko, ale już za drugim i trzecim razem poszło gładko jak po maśle. Bądź po margarynie.
Wczoraj dzwoniłem bo przestał mi działać dekoder i byli bardzo pomocni.