Xbox Series X nie wykrywa zewnętrznego dysku po aktualizacji
Kilka dni temu była jakaś aktualizacja Xboxa Series X. Tego samego dnia przestał mi działać dysk twardy podłączany pod USB. Czy da się to jakoś naprawić? Po podłączeniu do komputera działa, tak więc dysk nie jest uszkodzony. Próbowałem wyłączać i włączać Xboxa, a także wyłączałem go z kontaktu na 30 sekund. Możecie coś doradzić?
3 Odpowiedzi
Ja nawet próbowałem reset i nic nie pomogło. Dysk na 100% działa, 5 TB WD My Passport. Ale Xbox Series X nie wykrywa go. Robiłem nawet reset konsoli – ten bez usuwania danych. Po tym resecie dysk wykryło, wybrałem go dla mediów i przestało go wykrywać.
Mam też inny, stary dysk, 1 TB – ma około 5 lat. I ten dysk działa na Xboxie.
Jakiś błąd mają w oprogramowaniu zdecydowanie.
Z Xboxem ciągle są problemy, 10% czasu użytkowania Xboxa to problemy z nich. Przy najbliższym przypływie gotówki zamierzam go sprzedać i kupić PlayStation, gdyż mam już tego dosyć. Serdecznie dosyć.
To jest powszechnie znany bląd z ostatniej aktualizacji Xboxa. Próbowałem inne porty USB, inny kabel. Próbowałem zmienić ustawienia zasilania, tak jak każdą na stronie oficjalnej xboxa. Trzymałem przycisk włącznika konsoli przez ponad 10 sekund.
Nie wykrywa, nic nie pomaga. Szanowni Państwo z Microsoftu może łaskawie jeszcze w tym roku to naprawią.
Też miałem ten problem przez około półtora miesiąca w zeszłym roku. Ale przyszła nowa aktualizacja i dysk został wykryty. Był to definitywnie błąd po ich stronie. Lekki reset konsoli nie pomagał.
Mam to samo. Wybrałem dysk dla mediów i już teraz go nie widzi w ogóle. Rozwiązałeś jakoś ten problem?