Natychmiastowe przekierowanie połączeń Orange
Nie mogę uruchomić usługi – natychmiastowe przekierowanie wszystkich połączeń – zgodnie z instrukcją : gdyż mam centralkę telefoniczną i numery wewnętrzne na których przy próbie wprowadzenia kodu pisze informacja ze „ czasowo niemożliwe”.
7 Odpowiedzi
Czy to jest abonament? A jak tak, to abonament zwykły, czy abonament dla firm? Zgodnie z jaką instrukcją próbujesz ustawić to przekierowanie?
Jest to abonament dla ISDN, dla firm . Firma posiada własną centralkę i nie można wprowadzić przekierowania
W jaki sposób próbujesz ustawić przekierowanie połączeń? Wpisujesz jakiś kod? Jeśli tak, to jaki? Czy próbowałeś zgodnie z tymi instrukcjami?
Aby ustawić przekierowanie na inny numer, należy wpisać w telefonie odpowiedni kod (ciąg znaków) i zatwierdzić to w ten sposób, jakbyś chciał wykonać połączenie. Kody umożliwiające włączenie przekierowań w różnych przypadkach:
- zawsze – przekierowanie wszystkich połączeń: **21*+4850xxxxxxx#
– sprawdzenie stanu: *#21# - gdy prowadzisz rozmowę (Twój numer jest zajęty): **67*+4850xxxxxxx#
– sprawdzenie stanu: *#67# - gdy nie odbierasz: **61*+4850xxxxxxx#
– sprawdzenie stanu: *#61# - gdy wyłączysz telefon lub znajdujesz się poza zasięgiem sieci: **62*+4850xxxxxxx#
– sprawdzenie stanu: *#62# - wyłączenie wszystkich przekierowań: ##002#
W niektórych smartfonach możliwe jest wprowadzenie przekierowań w ustawieniach telefonu.
Dzięki dron, twoje kody działają w moim przypadku w Orange. Właśnie potrzebowałem przekierować połączenia w Orange. Ciężko było znaleźć w internecie informacje.
Orange ostatnio mnie zdenerwował, ponieważ zaczęli mi do faktury doliczać 10 zł, bez uprzedzenia. Ale ogromnym plusem Orange jest to, że zawsze mam dobry zasięg. I obsługę przez neta wprowadzili bardzo wcześnie, już kilka lat temu.
Zastosowanie odpowiedniego kodu przekierowującego spowoduje natychmiastowe przekierowanie.
Kodem **21*+4850xxxxxxx# możesz przekierować wszystkie połączenia na dany numer w Orange.