Play dla firm – jak wyłączyć pocztę głosową?
Jak mogę w w Play dla firm wyłączyć pocztę głosową? Od nowości mam włączoną, ale nie chcę mieć włączonej. Czy można pocztę głosową wyłączyć jakimś kodem, czy trzeba gdzieś dzwonić?
8 Odpowiedzi
Poczta głosowa w play dla firm przedstawia się następująco, poniżej dowiesz się jak wyłączyć pocztę głosową play dla firm:
Poczta Głosowa Standard umożliwia osobom dzwoniącym do Ciebie zostawianie wiadomości głosowych, gdy nie masz możliwości odebrania telefonu. O nowych wiadomościach będziesz powiadamiany za pomocą wiadomości sms, a żeby je odsłuchać, dzwonisz na numer poczty głosowej – numer skrócony *200 lub numer 790 200 200.
Podczas Twojego pierwszego połączenia z pocztą głosową play system pomoże Ci ustawić wszystkie potrzebne parametry, które oczywiście potem można dowolnie zmieniać w menu ustawień osobistych.
Jest jeszcze poczta pro, która dłużej trzyma nagrane wiadomości, standardowa 14 dni.
Włączanie standardowej poczty:
111*56*1#
Wyłączanie poczty głosowej:
111*56*2#
Status:
111*56*3#
Poczta pro:
111*5*1# – włączanie
111*5*2# – wyłączanie
111*5*3# – status
Wszystkie te kody mają błąd. Wszystkie powinny zaczynać się od * i wtedy będą działać.
Czyli zamiast:
111*56*2#
powinno być:
*111*56*2#
Można też zadzwonić do biura obsługi klienta, aby wyłączyć pocztę głosową, lub udać się do salonu play.
Kolejna opcja, to być może pocztą głosową można zarządzać w panelu play online, warto spróbować.
Ja próbowałem wyłączyć pocztę głosową w play tymi krótkimi kodami i się nie udało, w końcu musiałem zadzwonić do biura obsługi klienta i tam wyłączyć.
Mnie się udało wyłączyć pocztę głosową w play dla firm tym kodem podanym w wypowiedzi powyżej, czyli:
Wyłączanie poczty głosowej:
111*56*2#
Wpisałem ten kod i pojawił się komunikat, że usługa zostanie wyłączona w ciągu 24 godzin. Jeśli wam coś nie zadziałało, musieliście źle wpisać.
Źle podajecie ten kod powyżej. Powinno być:
*111*56*2#
I wtedy zadziała. Jak wpiszecie bez gwiazdki, to wyskoczy wam komunikat, że błędny kod MMI lub coś tam innego.
Takie kody zawsze zaczynają się od gwiazdki.
Jeśli Ci logan zadziałało, musiałem podać gwiazdkę na początku, tak jak ja.
Ja właśnie dopiero co wyłączyłem pocztę tym kodem.
Dzięki, ten kod działa, tamte wyżej właśnie nie działały. Czyli potwierdzam, poprawny kod na wyłączenie poczty w play dla firm to *111*56*2#
I wtedy pojawi się komunikat jak to wpiszesz, że usługa zostanie wyłączona w ciągu 24 godzin.
Sprawdziłbym też, czy nie można tego zrobić w aplikacji Play24. Można tam zarządzać wieloma rzeczami, ale nie pamiętam czy jest sterowanie pocztą głosową.
Wszystkie takie czynności można łatwo zrobić właśnie przez wspomnianą już wcześniej aplikację Play24, to chyba najwygodniejsza opcja 🙂
*111*56*2#
Za każdym razem jak coś robię w Play w salonie, to potem mam włączoną pocztę głosową.
Nie jestem pewien, czy ten kod na wyłączanie zadziała, poczta głosowa play w celu wyłączenia wymaga chyba zadzwonienia do BOK, ale nie jestem pewien na 100%.