Microsoft Word – jak dodać numerację stron?
W jaki sposób w Wordzie mogę dodać numerację stron? Mam nowy Word z tego najnowszego Microsoft Office.
5 Odpowiedzi
Wchodzisz w zakładkę Wstawianie i tam masz „Numer strony”. Tam wybierasz lokalizację, czy góra czy dół i jakieś dodatkowe opcje. Potem w zakładce Projektowanie trzeba wybrać opcję Zamknij nagłówek i stopkę, taki duży przycisk.
Tak, dośc prosto znaleźć tę opcję w Wordzie. Jak byłam poczatkująca w tych sprawach to czasem irytowało mnie, bo nie wiedziałam jak usunąć tę numerację na stronach, na których nie potrzebuję numerków. Ale po kliku latach zabawy z Wordem już nie mam z tym problemu.
Ja podczas studiów pisałem pracę w Wordzie, ale gdybym teraz studiował to napisałbym w Google docs. Jest to 10 razy bardziej intuicyjny program od Worda i jest kompatybilny z wordem oraz innymi programami. I jest darmowy. Za Worda trzeba płacić lub piracić.
Ja bardziej bym chciał wiedzieć jak usunąć to numerowanie. Bo mam kilka dokumentów, z których chciałbym usunąć ta stronę. Zajrzę w te opcję o których piszecie.
Aby dodać numerację stron w Microsoft Word, należy najpierw otworzyć dokument i kliknąć zakładkę „Wstaw”. Następnie należy kliknąć ikonę „Numer strony”. Otworzy się menu, w którym można wybrać lokalizację numeracji stron, tj. w nagłówku lub stopce.
Następnie można wybrać styl numeracji stron i zamknąć nagłówki i stopki.
Aby ukryć numerację stron na pierwszej stronie, trzeba wybrać opcję „Inna pierwsza strona” z menu Projekt. Aby zresetować numerację stron, należy wstawić podział sekcji i wybrać numer, z którego ma zacząć się nowa numeracja.