sklep x-kom – opinie na temat sklepu x-kom
Czy ktoś z was korzysta ze sklepu x-kom? Czy was też tak fatalnie obsłużyli? Kupiłem u nich ostatnio laptopa – okazało się, że ma znacznie słabsze bebechy, niż laptop, który zamawiałem. I jeszcze musiałem się z nimi użerać, żeby wymienili.
Druga sprawa – zamówiłem klawiaturę. Okazało się, że jeden przycisk jest uszkodzony. Mimo iż paczka nie była uszkodzona i opakowanie nienaruszone. Nie chcieli mi przyjąć na gwarancję. Jakaś masakra.
4 Odpowiedzi
Ja zamówiłem u nich laptopa lenovo. Okazało się, że ma uszkodzony przycisk CTRL i uszkodzone wejście na dźwięk. Ale nie mogę im oddać na gwarancję, bo potrwa to dwa tygodnie, a na tym laptopie codziennie pracuje.
Mój brat zamówił kiedyś laptop asus, to spacja była uszkodzona. Co czwarte kliknięcie w spację nie załapywało i była lekko wygięta. Ale też nie oddał na gwarancję bo korzystał z zewnętrznej klawiatury i tak samo jak ja, pracował na nim.
Jak kupujecie coś w x-kom, to odbierajcie na sklepie i sprawdzajcie na wszystkie sposoby. A najlepiej tam po prostu nie kupujcie. Mają niskie ceny, ale właśnie dlatego, że sprzedają wadliwy towar.
Zamówiłem ostatnio klawiaturę i wszystko jest w porządku. Zamówienie było szybkie, bardzo duży wybór i szybka odpowiedź na czacie w razie pytań.
Ja na przestrzeni kilku lat zamawiałam u nich dwa przedmioty. Kilka lat temu laptop i wszystko było ok, przesyłka szybka i dobry kontakt. A jakiś rok temu telefon i też transakcja ok. Myślę, że w każdym sklepie on-line zdarzają się takie sytuacje. Warto pamiętać o kilku prostych zasadach przy każdych internetowych zakupach. Po pierwsze zawsze po otwarciu dobrze obejrzeć przedmiot i ewentualnie zrobić zdjęcie uszkodzenia i wad. Po drugie warto przypomnieć takiej firmie o prawach konsumenta – to bardzo często dobrze działa na nieuczciwych sprzedawców. Po trzecie warto trudne sprawy zgłaszać do rzecznika praw konsumenta, oni naprawdę potrafią wiele zdziałać i firmy są zobligowane do uczciwego potraktowania konsumenta.
Ja kupowałam dwa razy mysz, raz laptop, raz telefon i dwa razy plecak. Na te wszystkie zamówienia tylko jeden plecak był lekko uszkodzony, ale sama naprawiłam uszkodzenie. Pozostałe przedmioty ok. Mają w tym sklepie duży wybór przedmiotów. Większy niż w innych sklepach.