Firmy, którym nie warto ufać
Zostaliście kiedyś przez kogoś oszukani, albo ktoś nadużył waszego zaufania? Lub ktoś nie płaci wam faktur? Proponuję, aby w tym wątku pisać o takich ludziach.
4 Odpowiedzi
Uważam, że wielu ludziom wydaje się, że zostali oszukani, a tak naprawdę nie zapoznali się dobrze z regulaminem albo klikneli czy podpisali umowę nie zapoznając się z nią w detalach. Często jest tak w firmach turystycznych. Kto jadąc na wakacje, czytałby regulaminy. A jest tam zawartych duuuużo informacji, które moga zapobiec późniejszym zdziwieniom. To jest chyba najczęstrzy przykład.
Mimo to muszę powiedzieć, że w ostatnim czasie LOT zawiódł wielu swoich klientów. Powinni wziąc na poważnie kontakt z klientem i opinie klienta, bo nie dość, że jak wszystkie linie lotnicze mają trudną sytuację, to jeszcze sami sobie strzelają w kolano nie dając znaku życia i podając tylko suche informacje, nie zwracając uwagi na klientów.
Czasami to klient jest problemem, a nie firma. Niektórzy ludzie myślą, że urodzenie nadaje im prawa do wszystkiego i wszystko im wolno, a tak naprawdę potrzebują wizyty u psychologa i rozmowy o relacjach z rodzicami.
Ja mam klientkę, która ma iloraz inteligencji szympansa (pracuję w branży IT), na około 100 klientów tylko z nią bardzo ciężko się współpracuje. Ma kobieta problemy ze zrozumieniem słowa czytanego i panowaniem nad emocjami.
I takie szympansy jak ta kobieta potem roznoszą złą reputację.
Na 20 lat współpracy z różnymi firmami jeszcze nikt mnie nie oszukał. Raz gościu od koparki wykopał mi drzewka i nie wkopał, ponieważ go nie pilnowałem. W takich sytuacjach trzeba pilnować ludzi.
Mnie kiedyś oszukała Żabka. Pani manager sklepu jak byłam studentką zaprosiła mnie na weekend próbny w trakcie którego miałam pokazać swoje umiejętności na kasie. Oczywiście nie podpisaliśmy żadnej umowy. No i po przepracowanych 12 godzinach pracy Pani powiedziała, że się odezwie i już nigdy jej nie zobaczyłam na oczy. Ale to ja byłam głupia, że nie uważałam na najważniejsze kwestie, takie jak umowa o pracę.