502 Bad Getaway po zmianie statusu zamówienia w WooCommerce
Gdy zmieniam status w systemie WooCommerce na zakończone (completed) albo na On Hold, to mam 502 Bad Getaway. Z czym to może mieć związek? Ktoś z was miał ten problem?
2 Odpowiedzi
Ja miałem ten sam problem. Najczęściej błąd ten spowodowany jest przez jakiś plugin.
W moim przypadku ten plugin to był Query Monitor. Gdy go wyłączyłem, błąd zniknął. Być może da się dostosować ustawienia tego pluginu tak, aby nie powodował tego błędu, ale ja go już nie potrzebowałem.
Wyłącz po kolei wszystkie pluginy, jak masz zainstalowane, aby wykluczyć ingerencję trzecich skryptów. Najczęściej takie problemy są powodowane właśnie przez inne wtyczki.
Druga opcja to konfiguracja serwera. Ale zanim napiszesz do swojego administratora, sprawdź wtyczki.
Warto też sprawdzić szablon – wyłączyć obecny i włączyć domyślny i sprawdzić, czy nadal to się dzieje. Jeśli sprawdzenie wtyczek nie pomoże.