Biały ekran na Wetransfer.com
Od paru dni mam taki problem, że gdy wchodzę na wetransfer.com, to mam pusty ekran.
Gdy inna osoba z innego komputera w tej samej sieci co ja wchodzi na wetransfer.com, normalnie może pobrać plik.
Ja nie mogę otworzyć nic w tej domenie – ani pliku do pobrania, ani strony głównej. W każdej przeglądarce – chrome, firefox, opera – mam biały ekran.
Czyściłem ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki.
Czy ktoś z was ma taki sam problem z wetransfer? Jak to naprawić?
4 Odpowiedzi
Ja miałem identyczny problem. Gdy już wyczyściłem ciasteczka i pamięć podręczną, to po pierwszym wejściu po tej operacji nadal był biały ekran, ale przy następnym już zaczęło działać.
Tak więc jak wyczyściłeś pamięć podręczną i ciasteczka, ale nadal masz biały ekran, to po prostu odśwież.
U mnie też tak było, że odświeżyłem i zadziałało i pobrałem plik bez logowania. Ale jak chciałem się zalogować na moje konto, znowu biały ekran. Muszą mieć u siebie jakiś problem.
Spróbuj wyłączyć i włączyć komputer, to rozwiązuje wiele problemów. Jak nie pomoże, to wyłączyć i włączyć router. Można też spróbować użyć wetransfer w innej przeglądarce.
mam ten sam problem, wyłączanie i włączanie komputera i przeglądarki nic nie daje. cały czas biały ekran. Próbowałem też różnych sieci i nie pomogło. na chrome nie działa, na innych przeglądarkach działa. czyszczenie ciasteczek pomaga tylko jednorazowo i da się wejść na stronę ale nic więcej.