CallPage – opinie – czy opłaca się?
Czy ktoś z was ma na swojej stronie internetowej zainstalowany CallPage:
Wydaje się bardzo ciekawe. Moja koleżanka mówi, że odkąd jest na jej firmowej stronie, to mają wzrost telefonów o około 40%. I mniejszy spam przez telefon dostają.
11 Odpowiedzi
Callpage bardzo się opłaca – i nie jestem żadnym ukrytym marketerem callpgae. Mam dwa salony urody, na stronie jednego z nich na próbę zrobiłem ten call page (na dwa wyszłoby za drogo na początek) i mam średni 2 klientki dziennie więcej niż dotychczas. Już w ciągu 2 dni zwraca mi się cała miesięczna opłata za callpagea.
Ale wiadomo, że nie każdemu to się opłaci, zależy jaki jest model biznesowy.
Call page to dobra firma, kto®ej warto zaufać. Ma ono swoje grono zaufanych klientów, którzy cały czas zawierają z nimi nowe umowy. Ja sam korzystam z ich usług i je sobie cenię. Callpage na prawde pomogło mi w wielu sytuacjach związanych z praca.
Czytałem dość dobre opinie o tym narzędziu i sam się zdecydowałem. Chociaż były też wyzwiska, że drogo.
Może być drogo dla kogoś, dla kogo to narzędzie nie jest przeznaczone. Ja dzięki przejściu do call page mam teraz 500 zł miesięcznie w kieszeni.
I mam też lepsze zarządzanie wszystkim.
Support jest bardzo szybki, to na duży plus.
Bardzo interesujące. Ja jeszcze o tym nie słyszłam a tu prosze jaka ciekawa oferta. Ale z drugiej strony wydaje mi się to trochę za bardzo jak naciąganie klientów na sprzedaż a za tym nie przepadam, nie mogę się na to odważyć.
Znacznie więcej ludzi kontaktuje się ze strony, odkąd zainstalowaliśmy ten widget. Na tę chwilę opłaca się nam.
Ja na razie oceniam pozytywnie. Są też konkurencyjne narzędzia, tańsze, ale call page’a ostatnio tak rozbudowali, że nigdzie nie ma tylu funkcji. I bardzo dobra jest jakość rozmów.
Przetestować sobie można za darmo, a jak się komuś nie podoba, to nie musi wykupywać – proste.
Na początku mieli chorą politykę cenową, ale teraz już wprowadzili normalne ceny za pakiety. Jak macie firmową stronę www, warto rozważyć, aby zwiększyć konwersję.
Jakoś nie chciało mi się wierzyć, że takie coś cokolwiek zmienia na stronie. Ale namówił mnie web designer i zainstalowaliśmy. Prawdopodobnie to jest skuteczne, w ciągu tygodnia miałem już 6 zapytań, a średnio do tej pory w tygodniu były 2-3 zapytania. Ruch na stronie jest podobny, nie zmienił się.
Ja to wrzuciłem na swoją stronę zamiast numeru telefonu. Liczba kontaktujących się klientów jest nieco wyższa i przestałem otrzymywać spam telefonicznych od różnych firm typu fotowoltaika, odzyskiwanie długów, ubezpieczenia, katalogi firm itp.
Teraz wprowadzono nową funkcję – umawiania spotkań. Jest naprawdę super, część klientów wybiera tę opcję.
Ceny mają dobre. Na początku miałem mały pakiet, teraz zwiększam, ale opłaca się.