Czy można zwrócić bilet PKP?
Czy można zwrócić bilet PKP? Jeśli tak, to jaki jest czas na zwrot biletu PKP? Mam kupione na stacji kolejowej.
I drugie pytanie – Czy można zwrócić bilety PKP kupione przez internet?
2 Odpowiedzi
W PKP jest taka zasada: jeśli chcesz zwrócić zakupiony bilet to musisz go zwrócić w taki sam sposób w jaki go nabyłeś. Jeśli kupiłeś go przez internet to musisz go tak samo zwrócić. Jeśli kupiłeś stacjonarnie w kasie biletowej to zwracasz też w kasie biletowej.
Tak, można zwrócić bilet PKP. Oto najważniejsze informacje dotyczące zwrotu biletów:
- 
Termin zwrotu:
- Dla biletów na przejazd jednorazowy w wagonie z miejscami do siedzenia: najpóźniej 15 minut przed planowanym odjazdem pociągu.
 - Dla miejsc do leżenia lub w wagonie sypialnym: nie później niż 2 godziny przed odjazdem.
 - Dla przejazdów w Strefie Wygody: najpóźniej 60 minut przed planowanym odjazdem.
 
 - 
Sposób zwrotu:
- Bilety kupione w kasie: można zwrócić w dowolnej kasie biletowej.
 - Bilety kupione przez internet: należy zwrócić drogą elektroniczną.
 
 - 
Potrącenia:
- Przy zwrocie biletu potrącane jest 15% jego wartości.
 - Jeśli bilet jest wymieniany na inny (np. na późniejszy pociąg do tego samego miejsca), kwota ta nie jest potrącana.
 
 - 
Zwrot biletów internetowych:
- Dla niezarejestrowanych użytkowników: poprzez link otrzymany w e-mailu przy zakupie.
 - Dla zarejestrowanych użytkowników: po zalogowaniu na konto w serwisie przewoźnika.
 
 - 
Termin zwrotu należności:
- Do 30 dni od dokonania zwrotu biletu.