2

Zamówiłem prezent urodzinowy dla mojej małżonki, był on kosztowny i włożyłem bardzo dużo czasu w to, aby go zamówić i bardzo dużo wysiłku w to, aby to ukryć przed małżonką.

Zamówiłem to w sklepie internetowym, nie napiszę jakim, ponieważ to nie wina sklepu.

Przesyłka szła firmą kurierską DPD. Niestety dostarczyli ją jakiejś całkiem obcej osobie, ktoś prawdopodobnie podał fałszywe dane, nawet nie wiem pod jaki adres poszła.

Nawet, jeśli odzyskają to, to i tak już będzie przez kogoś otwarte, ponieważ oczywiście gdyby to odebrała uczciwa osoba, to skontaktowałaby się ze mną lub DPD.

I przede wszystkim cała niespodzianka poszła się j…ć, ponieważ afery z dostarczeniem paczki do kogoś innego nie mogłem ukryć przed żoną, gdyż gotuje się we mnie odkąd tylko się o tym dowiedziałem.

A dowiedziałem się o tym na stronie śledzenia przesyłek, 6 godzin po fakcie się dowiedziałem, że przesyłkę dostarczono do kogoś innego (podane było powszechne polskie nazwisko, więc wiadomo że ktoś skłamał). Moje nazwisko jest rzadkie i nie można było w żadnym wypadku pomylić tych 2 nazwisk.

Co więcej, kasę zapłaciłem z góry.

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Pozwać ich do sądu? Iść na policję? Zgłosić reklamację w sklepie internetowym?

Skontaktowałem się z nimi, to „próbują wyjaśnić losy paczki” i „nie wiedzą kiedy się ze mną skontaktują”.

Anonim odpowiedział(a) na pytanie 28 sierpnia 2022
Dodaj komentarz do tej odpowiedzi