Jak powiększyć arkusz w Excelu?
Jak powiększyć arkusz w Excelu? Jak robi się powiększanie arkusza w excelu? Kiedyś już to robiłem, ale wypadło mi z głowy, dawno nie robiłem nic w Microsoft Excel i teraz do tego wracam.
4 Odpowiedzi
Istnieje kilka sposobów na powiększenie arkusza w Excelu. Pierwszym sposobem jest po prostu zwiększenie szerokości kolumn. Aby to zrobić, podświetl kolumnę lub kolumny, które chcesz zmienić rozmiar, a następnie przeciągnij krawędź kolumny do pożądanej szerokości.
Innym sposobem na powiększenie arkusza jest zwiększenie wysokości wierszy. Aby to zrobić, zaznacz wiersz lub wiersze, których rozmiar chcesz zmienić, a następnie przeciągnij krawędź wiersza lub wierszy na żądaną wysokość.
Możesz również zwiększyć rozmiar całego arkusza, przechodząc do Plik > Ustawienia strony, a następnie zwiększając wartości szerokości i wysokości w sekcji Ustawienia strony.
Aby powiększyć arkusz w programie Excel, możesz wykonać następujące kroki:
1. Wybierz arkusz, który chcesz powiększyć.
2. Kliknij kartę „Widok” na wstążce.
3. W grupie „Powiększenie” kliknij przycisk „Powiększenie”.
4. W oknie dialogowym „Powiększenie” wybierz procent, o który chcesz powiększyć arkusz.
5. Kliknij „OK”, aby zamknąć okno dialogowe.
Na poniższym filmie info, jak powiększyć rozmiar komórek w Excelu:
Aby powiększyć arkusz w Excelu, należy najpierw otworzyć arkusz i kliknąć prawym przyciskiem myszy na pole nagłówka. Następnie wybiera się opcję „Rozmiar kolumny” lub „Rozmiar wiersza”, w zależności od tego, który z nich ma być powiększony. Po kliknięciu tej opcji pojawi się okno dialogowe, w którym można wprowadzić żądaną szerokość lub wysokość pola nagłówka. Po wprowadzeniu żądanych wartości i zakończeniu edycji, arkusz zostanie powiększony. Można także użyć klawiszy skrótów CTRL + W lub CTRL + H, aby powiększyć lub pomniejszyć arkusz.