Jaki chat na stronę www? Zadawanie pytań przez klientów
Jaki chat byłby dobry na stronę internetową? Czy ktoś z was prowadzi stronę internetową i ma na niej chat? Jeśli tak, to jaki chat macie wykupiony? Czy jesteście zadowoleni z usługi? Czy dobrze wam działa chat? Dobra cena w stosunku do jakości? Łatwa obsługa? Jakieś limity?
Mam na myśli taki chat dla klientów, w prawy dolnym rogu, gdzie ktoś szybko może zadać pytanie.
3 Odpowiedzi
Najlepszym chatem na stronę www, jaki ja znam, jest olark. Tworzę strony od 6 lat, testowałem około 8 chatów i olark wypada najlepiej. Jest płatny, jak wszystkie dobre chaty, ale nie kosztuje dużo, łatwo się instaluje i ma niewyobrażalną liczbę opcji.
Możesz zrobić dosłownie wszystko z tym chatem. Jeśli stworzono jakąś fajną funkcję / pomysł dla takich chatów, olark tę funkcję na pewno posiada. Sami wprowadzają często różnorakie innowacje, których nie ma jeszcze w innych silnikach chatowych.
Support jest bardzo szybki, gdy są pytania, a obsługa wszystkiego jest bardzo prosta. I kompatybilna ze wszystkimi językami, w jakich potrzebowałem go użyć. Na pewno kompatybilne z polskim, angielskim i niemieckim.
Ja korzystałem z olark, ale jest drogi w stosunku do funkcjonalności, jakie oferuje. Miałem przez chwilę inny czas, ale klienci zasypywali mnie głupimi pytaniami i zrezygnowałem z tego. Zrobiłem podstronę z pytaniami i odpowiedziami oraz wsparcie telefoniczne i e-mailowe.
Najlepszy silnik, z jakiego ja dotychczas korzystałem, to czater. Można korzystać przez przeglądarkę, przez aplikację. Jest automatyczny tłumacz. Można stosować różne wersje językowe. Jest ankieta, integracja komunikatorów. Bardzo dobrze narzędzie. Jest łatwe w obsłudze, biorąc pod uwagę liczbę funkcje, które ma.
Wsparcie jest bardzo szybkie i konkretne.