nazwa.pl – proces weryfikacji danych
Chcę złożyć zamówienie na nazwa.pl i mam komunikat:
Informujemy, iż trwa proces weryfikacji danych podanych w Panelu Klienta. Do momentu potwierdzenia poprawności i kompletności danych usługi nie mogą być zamówione.
Napisałem do chatu i nie mogą pomóc i każą dzwonić na infolinię. To jakiś absurd. Znajomy mnie przestrzegał, aby nie dzwonić na infolinię nazwy, bo wcisną mi masę niepotrzebnych usług.
5 Odpowiedzi
Najprawdopodobniej twoje konto było założone w ramach programu partnerskiego i oni muszą zweryfikować, czy np. ktoś Ci nie wcisnąć konta na nazwa.pl bez twojej wiedzy, aby sobie zarobić.
Ich infolinia jest w porządku, jak potrzebujesz pomocy. Ja ostatnio zadzwoniłem, rozmowa trwała 3 minuty, napisali mi, Pani powiedziała mi, co mam zrobić.
Od pomocy jest chyba inny dział, niż od sprzedaży, więc nie ma powodu do obaw.
Musisz poczekać, aż zweryfikują. To prawdopodobnie potrwa do około 24 godzin. Tak chyba u mnie trwało, jak coś tam zakładałem albo kupowałem. Nazwa.pl ogólnie jest w porządku, nazwa.pl to jedna z najstarszych firm hostingowych w Polsce i mają tam odpowiednie procedury.
Chyba nie u każdego to się dzieje, albo dzieje się od niedawna. Ja jestem w nazwa.pl około 4 lata i jeszcze nie trafiło mi się coś takiego.
Mi się też nic takiego na nazwie nie wydarzyło. Więc to chyba kwestia indywidualna. Ale nie bój się dzwonić na infolinię, po prostu bądź stanowczy i po prostu im powiedz, że dzwonisz tylko w tej sprawie i że nie chcesz żadnych dodatkowych uslug.
U mnie też coś takiego było. Ale w końcu udało się to przejść i teraz wszystko działa.