Orange – nie działa odzyskiwanie hasła do panelu
Próbuję od rana zresetować hasło do aplikacji orange. 3 razy już na ich stronie internetowej wysyłałem request. Za każdym razem jest powiadomienie, że na mój adres e-mail przyjdzie link do ustalenia nowego hasła. Ten link jednak nie przychodzi.
To już nie taki pierwszy cyrk w orange, taka duża firma a nie potrafią sobie wszystkiego dopracować w kwestii technologii.
5 Odpowiedzi
Ja mam dokładnie ten sam problem, nie mogę zalogować się do panelu i nie mogę odzyskać hasła. Chyba będę musiał przejść się do salonu Orange.
Pozostaje wam jedynie upewnić się, że sprawdzacie właściwy e-mail. Ja też tak miałem, okazało się, że to było na mój stary adres e-mail, na który zaglądałem raz na pół roku.
Jeśli to na 100% poprawny e-mail i wszystko robisz dobrze, a nie działa, pozostaje zadzwonić do BOK. Tam pracują bardzo mili i pomocni ludzie, nieraz już tam dzwoniłem przy różnych problemach.
Ja raz zadzwoniłem do BOK i czekałem tyle czasu, że nasiona trawy mi prawie uschły. Ale raz z kolei czekałem tylko 5 minut. Najlepiej dzwonić na tygodniu do południa, jak wszyscy ludzie są w pracy i mało ludzi dzwoni do nich z problemami.
Myślę, że w takiej sytuacji pozostaje Ci zadzwonić na Obsługę klienta albo udać się do salonu Orange. Niestety nawet takie wielkie firmy mają niedociągnięcia.