Platform zakupowa Erli (erli.pl) – opinie
Czy ktoś z was robił kiedyś zakupy na erli.pl? Chcę kupić do starego piekarnika uszczelkę i tam znalazłem – jest dość tanio i dobra oferta. Ale nigdy tam nic nie zamawiałem i nigdy nie byłem w tym sklepie wcześniej. Kupowaliście tam coś? Wszystko jest ok? Towar mają na miejscu, nie trzeba czekać, aż sprowadzą z Chin? 🙂 Jak oceniacie ten sklep?
21 Odpowiedzi
nie polecam, rowerek uszkodzony dotarł odesłałam go i już 3 tygodnie czekam na zwrot pieniędzy, nie odbierają telefonów i nie odpisują na emaile
Zamawiałam kosmetyki już 3 lub 4 razy na tej platformie i zawsze wszystko jest w porządku. Wysyłka jest na czas, dobra komunikacja.
Zamawiałem smartfon i jak na razie jest ok, działa od 3 tygodni. Wysyłka była szybka, proces zakupowy prosty.
Zwykle oszustwo. Nie otrzymałam produktu, zgłosiłam reklamację oraz na policję według instrukcji erli. Po spełnieniu wszystkich wymagań sklepu miałam dostać zwrot gotówki z programu ochrony konsumenta. Minął rok czasu i dlaje brak porozumienia z platformą erli. Albo nie odpisują w ogóle, albo proszą o cierpliwość. Od tego czasu brak konkretnej informacji zwrotnej. Zdecydowanie nie polecam!!!
Brak kontaktu, ignorancja, stracone 630zł. Uważajcie na tcyh oszustów.
Robię tam zakupy raz na jakiś czas i dotychczas nie było problemów. Towar zawsze przychodził na czas, kontakt ze sprzedającymi w razie potrzeby można nawiązać. Co prawda nie ma tak wielkiego wyboru towarów, jak na Allegro, ale chyba dlatego, że jeszcze nie jest tak znana ta platforma.
Jest ok, zamówiłem dwa smartfony za bardzo dobrą cenę. Wszystko działa, wysyłka przyszła na czas.
Sprzedaż przebiegłą bez zarzutów ale w momencie w którym zwróciłem produkt Erli pokazał swój serwis. Zwrot gotówki na konto powinien odbyć się do 14 dni od uznania zwrotu. Po rozmowach z infolinią i po kilku wiadomościach zwrot został wykonany dopiero w 21 dniu po uznaniu zwrotu, pieniądze zostały zaksięgowane na moim koncie w 22 dniu. Sklep działa niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa. w 25 dniu otrzymałem informację że w razie gdybym nie otrzymał pieniędzy mam sobie złożyć reklamację w firmie 3ciej (PayU). Sklep otrzymał moje zgłoszenie wraz z numerem konta do zwrotu i nie było w ogóle potrzeby korzystania z jakikolwiek platform o czym informowałem zarówno przy pierwszym mailu dotyczącym chęci zwrotu produktu jak i w późniejszej korespondencji oraz podczas rozmów telefonicznych. Kontakt telefoniczny nie do końca miał w ogóle sens ponieważ osoba po drugiej stronie nie miała ochoty pomóc a jedynie służy informacją typu „proszę czekać na zwrot”. Jedno jest pewne – unikajcie tego sklepu, nie kupujcie w tym sklepie. To się może źle skończyć.
Zamawiałem półkę, wszystko poszło pięknie. Wcześniej też zamawiałem parę rzeczy do biura.
Duży wybór i bardzo dobre ceny.
Najpierw zamawiałem szafę kilka tygodni temu, wszystko poszło ok. Wysyłka była szybka, szafa adekwatna do jakości.
Później zamówiłem latarkę od sprzedawcy DSJ Trade na erli. Wysyłka miała być w ciągu 2 dni, a już minęło 10 dni. Przesyłka jest cały czas w przygotowaniu. Zero kontaktu ze strony sklepu.
Ja ją kupiłem za 170 zł, a jak teraz otwieram ich aukcję, ta sama latarka jest za 350 zł. Ciekawe, co wykombinują.
Mnie oszukał sprzedawca z tej platformy, ale platforma zwróciła mi pieniądze. Tam jest tak samo bezpiecznie, jak na Allegro. Dużo tam kupuję i tylko raz się zdarzył jakiś oszust. Ogólnie jest w porządku.
Nie polecam. Nie możesz za dużo pisać, bo wyłączają niepochlebne opinie. Dobrze by było gdyby właściciel przyjrzał się nieuczciwym sprzedawcom, bo przez nich traci.
KUPILEM KLAMKI I LAMPKI KOSZTOWALO TO 299ZL A ZA PRZESYLKE NALICZYLI 280ZLWSZYSTKO CO MAM DO NAPISANIA ODP. SAMA SIE NASUWA
Podczas zamówienia widzisz, jaki masz koszt wysyłki, więc jak „naliczyli”?
Mnie tam oszukano, zwróciłam towar a pieniędzy nigdy nie otrzymałam, erli poleciło mi zgłosić sprawę na policję 😂
Cena moze akurat dobra ale nie licz na szybką przesyłkę. Tydzien minimum mimo ze sie placi blikem. Wysylka w tym przypadku to zenada
Do mnie wszystko docierało po 2-3 dniach jak zamawiałam.
Masakra zamówiłam łóżeczko dla dziecka dostawa miała iść dość długo ale po napisaniu maila sprzedawca napisał że paczka dotrze do dzisiaj max
3 razy dzwoniłam jakaś pani odebrała i niby widziała gdzie jest moja paczka miała mi podać numer paczki bym mogła zobaczyć gdzie ona jest. Poprzez stronę nie miałam możliwości jej śledzić. Po ostatniej rozmowie powiedziała że paczkę odebrał kurier (gdzie powinnam z taką informacja dostac sms od kuriera ) miała mi wysłać numer paczki poprzez który mogę śledzić paczkę na Pocztex. Od 7 godzin cisza brak odpowiedzi na wiadomości oraz telefony.. obawiam się że paczka nie przejdzie
Mam za sobą kilka zakupów na Erli i jak na razie nie miałam jeszcze problemów. Kupowałam ubranka dla córki, torebkę oraz kilka rzeczy do kuchni.
Strona Erli to totalna porażka .
Nie polecam tej strony .
Słaby kontakt jeśli chodzi o obsługę klienta.brak zrealizowanego zamówienia.
Numer zamówienia
230915×18934
Dzień dobry,
w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej uprzejmie informuję, iż Dział Handlowy nie jest aktualnie zainteresowany szerszą współpracą.
Żenada taką odpowiedz otrzymałem z Platformy Erli . Życzę powodzenia w pozyskiwaniu nowych klientów.
A o co konkretnie pytałeś? Jaką współpracę chciałeś podjąć?
Nie polecam. Produkty słabej jakości. Dostałam towar inny niż zamawiałam i jest problem z reklamacja. Już tam nigdy nic nie zamowie
Nie polecam , naciagacze , kupisz u nich i tylko wydasz pieniądze, nie masz kontaktu na żadnym etapie zamówienia, tak z Erli jak również z ich dostawca . Do mnie przesyłka przyszła opóźniona ale towar zawarty w niej jest nie zgodny z umową. Poprostu jakiś bubel gdzie nie ma żadnych i formacji w sieci na jego temat. Omijać i nie dać się nabrać na pseudo okazję.
Pozdrawiam
Krzysztof