Platforma RedCart (redcart.pl) – opinie
Chciałbym zapytać o wasze opinie na temat platformy RedCart. Mój kolega prowadzi tam sklep i bardzo zachwala. Niewiele płaci, sprzedaż mu rośnie, podobno bardzo łatwo było mu to wszystko uruchomić.
Dodatkowo zachęca mnie to, że z tego linka mogę zarejestrować się ze zniżką 10%.
Ale mam pewne obawy. Dużo ludzi chwali Shoper, podobno Shoper jest najlepszy itd. Czy to prawda? A może są jeszcze jakieś inne platformy? Czy ktoś z was ma sklep na redcart.pl? Jesteście zadowoleni? Zdaję sobie sprawę, że na pewno będziecie chcieli chronić swoje sekrety dotyczące tego, czym handlujecie, jak handlujecie itd., ale tak ogólnie czy dobrze oceniacie platformę redcart.pl? Warto ją wypróbować?
23 Odpowiedzi
Ja sam nie mam tam sklepu i nie prowadzę. Ale zakładałem tam sklepy 2 klientom. Jednemu około półtora roku temu, drugiemu 3 miesiące temu.
Nie skłamię pisząc, że jest to najłatwiejsza w obsłudze platforma, z jaką dotychczas miałem do czynienia. Shoper nie jest tak łatwy. I nie ma aż tylu funkcji za takie ceny, jak RedCart.
Próbowałem też Shoplo i Sky Shop, ale RedCart wypada zdecydowanie najlepiej.
Bardzo pomocny i szybki jest support, praktycznie od razu macie odpowiedź na wszelkie problemy i zagwozdki.
Na pierwszym miejscu stawiam RedCart, na drugim Sky Shop. na trzecim Shoplo i na czwartym Shoper. Miałem też krótki epizod z Shopify, ale to nie na Polskę.
Mam sklep w RedCart. Wybrałem, gdyż najlepsza jest integracja z allegro. Nigdzie nie mają tak dobrej. A mój handel to na razie w większości allegro i to było kluczowe, aby platforma była maksymalnie dobrze do tego dostosowana. RedCart jest.
Jest to masakryczna platforma, jak wszystkie te gotowe platformy. Jak kupiłem certyfikat, to przez 2 tygodnie go uruchamiali i musiałem kilka razy do nich pisać, aby wreszcie został włączony.
Zarządzanie sklepem jest tak piekielnie nieintuicyjne, że nie mieści mi się w głowie. Mam drugi sklep w platformie WooCommerce i tutaj wszystko jest tak, jak być powinno. Jak chcę ustawić promocję – mam pod polem na zwykłą cenę pole na promocję.
W RedCart aby móc ustawić zniżkę, najpierw szukałem przez godzinę w panelu w sklepie. Potem napisałem do supportu. Po odopwiedzi supportu udało się znaleźć, ale jeszcze nie do końca działało jak chciałem. Znowu musiałem do nich napisać i dopiero działało. I tak jest ze wszystkim.
Podobnie było w platformie Shoper, tam też nie idzie się połapać bez godzin szkoleń. Co z tego że są te wszystkie integracje w cenie, jak 95% z nich nie jest mi potrzebne, a i tak za to płacę co miesiąc. Dodatkowo sam proces zakupowy w obu platformach jest bardzo długi, w WooCommerce to tylko jedna strona.
Nie tylko red cart, ale też shoper, sky shop, shoplo, shopify, IAI shop – wszelkie gotowe platformy są bardzo trudne w obsłudze i bardzo drogie w utrzymaniu. Nie opłaca się. Testowałem, długi czas. W końcu wylądowałem na Magento, już było lepiej. Potem po roku Magento na WooCommerce i już chyba na tym zostanę.
Męczyłem się z RedCart przez rok i nie polecam. Może i panel administracyjny jest intuicyjny, ale oprogramowanie sklepu jest awaryjne – jako przykłady podam, ze są problemy z synchronizacją stanów magazynowych, przez co sprzedają się produkty, których nie ma na stanie; na Allegro dawno zakończone aukcje wystawiają się ponownie same. Obsługa klienta traktowała nas jak natrętnego komara, którego trzeba jak najszybciej odgonić. Potrafią przez tydzień nie odpowiadać na zgłoszenia, nieraz potrafiłem napisać łącznie kilka stron wiadomości, a odpowiedź po kilku dniach to jedno zdanie. Żądają przykładów, bo inaczej nic nie zrobią, a jak mam im podać przykłady niesynchronizowanych produktów, skoro musze je natychmiast usunąć, żeby klienci ich nie kupowali. Osoby zajmujące się oprogramowaniem sprawiają wrażenie, jakby się nie znały na temacie albo nie chciało im się robić. Do tego licencję na sklep wyłączyli dwa tygodnie przed końcem abonamentu, a dostęp do panelu administracyjnego zablokowali kilka dni przed końcem i żądali zapłaty.
Czy polecam oprogramowanie sklepu internetowego oferowanego przez firmę redcart.pl ?
Po prawie 9 latach współpracy z firmą redcart.pl w tej chwili zdecydowanie nie polecam tej firmy.
Właśnie rozpoczynamy przeniesienie sklepu internetowego, a tak naprawdę 2 sklepów z tej platformy.
Wydaje mi się że Redcart.pl jest nastawiony typowo na klientów nieświadomych tego co powinno działać prawidłowo w sklepie internetowym.
Redcart.pl dużo obiecuje, ale według mnie tak naprawdę jest zawsze w tyle za innymi platformami SaaS tego typu dla sklepów internetowych.
Jak coś poprawiają to coś innego nie działa.
Mógłbym pisać przez cały dzień o tej platformie, załączać zrzuty ekranu, filmiki z błędami itd. mam tego ogromną ilość lecz nie zamierzam więcej tracić czasu na tą platformę.
Jeżeli ktoś ma czas i pieniądze na zatrudnienie pracownika, który codziennie będzie tylko siedział i sprawdzał poprawne działanie sklepu internetowego to niech ryzykuje.
My mówimy dosyć tego i zabieramy się jak najszybciej tylko możliwe z tego oprogramowania dla sklepów internetowych.
Poniżej zamieszczam tylko kilka przykładów dla potwierdzenia moich słów.
1. NAJWAŻNIEJSZE PODCZAS SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET
Jeżeli ktoś planuje sprzedaż przez oprogramowanie dla sklepów internetowych radcart.pl to niech się nastawi na sprzedaż produktów przez internet bez zdjęć produktów.
Tak, tak dobrze zrozumieliście po prostu zdjęcia produktów nie wyświetlają się klientom.
Suport ma całkowicie gdzieś że nie ma zdjęć od kilku tygodni i twierdzi że hurtownia usunęła zdjęcia.
Hmm tylko że w hurtowni są zdjęcia u innych na innych platformach są zdjęcia tych produktów tylko w Redcart nie ma.
Brak zdjęć produktów, a pozycjonowanie sklepu internetowego, inwestowanie pieniędzy w reklamy?
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie.
2. Kilka lat temu obiecywali Wielowariantowość na ebay, której nie ma do dzisiaj co jest standardem na innych platformach tego typu od lat.
3. Paypal Checkout w Redcart.pl to jakiś twór, który nie działa prawidłowo.
Proszę sobie sprawdzić ceny produktów i sumę do zapłaty.
Przecież to jakieś żarty nic się nie zgadza, a technicy nie potrafią tego naprawić przynajmniej takie informacje dostaliśmy podczas zgłaszania awarii.
Produkty
1 x
Sukienka (26318)
(Scegli la taglia:36) Czas realizacji: 1 szt.: 3 ore
400.00 PLN
(Rabat: 28.06%)
1 x
Stola bordeaux – Economic (20147)
Czas realizacji: 1 szt.: 3 ore
68.00 PLN
(Rabat: 0.00%)
Suma
Wartość brutto:
117.00 PLN
Koszt wysyłki:
0.00 PLN
Rabat:
0.00 %
Razem do zapłaty:
117.00 PLN
Może po prostu słabo rozumiesz działanie paneli sklepów internetowych? Ja z shopera przeszłam na redcart z mężem ponad 2 lata temu i jest naprawdę super. U nas jest odwrotnie w stosunku do tego, co piszesz – nie ma żadnych błędów, działa szybko, stabilnie. Gdy jest problem, support bardzo szybko odpowiada.
Może wrzucałeś zdjęcia w nieprawidłowym formacie? No i skoro ta platforma jest taka zła, to czemu siedziałeś tam aż 9 lat?
My z shopera zrezygnowaliśmy po roku, już po pół roku było wiadomo, że to nie przejdzie.
Marzena coś mi się wydaje że nie bardzo się znasz na tym ?
1. Integracje, które posiadamy na swoim sklepie były robione na nasze zlecenie to nie były integracje oferowane przez redcart.pl, a zdjęcia przy integracjach dodają się automatycznie.
2. Zdjęcia były i się usunęły(same) było zlecane aby żadne zdjęcia się nie usuwały bo towar posiadamy również stacjonarnie.
3. Pytasz czemu się nie przenieśliśmy po 9 latach. Ponieważ z redcart.pl rok jest dobrze, a rok nie i tak w kółko. Nic straconego ?
Czyli produkty importowały wam się do Redcart z zewnętrznego źródła, nie były przez was wstawiane ręcznie w platformie? ?
Integracje robił redcart.pl na nasze zlecenie zgodnie z naszymi wytycznymi.
Jak masz integrację to zdjęcia są importowane do sklepu.
To jest tylko jedna z wielu przyczyn mojej negatywnej opinii o tej firmie.
Już niedługo pojawi się obszerna opinia, która będzie zawierała wszystkie błędy i awarie, które wynikły przez lata współpracy. Z tego co widzę pogrywają z nami dalej więc nie ma sensu tam dłużej siedzieć.
Odnoszę wrażenie że teraz tylko rozwijają swój drugi projekt, a o redcart.pl i obietnicach już zapomnieli.
Powiedz gdzie się przeniosłeś. Co polecasz?
Męczę się i męczę z tym RedCartem. Szlag mnie trafia gdy mam coś z nimi załatwić. Czas nie gra roli. Nigdy nie wiesz czy działa czy nie działa. Nigdy przenigdy nie usłyszałem przepraszam gdy sklep nie działał. Brak kontkatu z prawdziwym supportem. Dziewczyny nie wiele mogą pomóc. Stadareem dla nich jest czekanie dniami, tygodniami a nawet miesiącami na załatwienie sprawy. Brak słów.
Absolutnie się zgadzam. Czeka sie miesiącami, a kontakt z supportem żaden. Najlepsi ludzie odeszli z pracy. Przychodzi weekend, coś się wykszacza i nic nie poradzisz. Red cart ma wolne a Ty tracisz pieniadze. Nie polecam.
Nasz sklep internetowy działa już w Red Cart od 4 lat. Sprzedajmy artykuły do domu. Nie podaję linku, żeby ktoś nie myślał, że to reklama.
Pierwsze 3 tygodnie to było docieranie się, uczenie itp. Ale jak już ogarnąłem tę platformę – wszystko jest super. Sklep jest prosty w obsłudze, bardzo funkcjonalny.
Znajomy jeszcze dał mi link do rejestracji w PayU ze zniżką:
https://registration.payu.com/boarding/#/form?lang=pl&origin=pl&partnerId=1j2usufp
Mam niższą prowizję niż normalnie i kupujący bardzo chętnie korzystają z płatności PayU. W RedCarcie bardzo łatwo się uruchamia te płatności. Jak już macie konto, trzeba tam po prostu wygenerować punkt płatności w panelu (po weryfikacji konta).
Mój mąż rozważał otworzyć sklep internetowy i właśnie zastanawia się między RedCart a dwoma innymi platformami.
Nie mogę się wypowiedzieć o innych platformach ale potwierdzam te wszystkie negatywne opinie i RedCart. Support to masakra. A te pozytywne opinie to chyba pracownicy sklepu piszą. Nie wiem czy gdzie indziej jest lepiej ale RedCart to strata pieniędzy.
Na początku było ciężko, ale jak zrobiliśmy kampanię, ruszyła sprzedaż. Pod kątem obsługi zamówień sklep działa bardzo dobrze. Pod kątem dodawania towarów, usuwania, modyfikacji – też. Dobrze, że są pewne masowe funkcje, jak np. zmiana cen we wszystkich produktach naraz.
Czy wiecie że Redcart korzysta z darmowego certyfikatu Lets EnCrypt.
Jego instalacja jest jednorazowa, a później nie potrzeba się już nim zajmować – sam się odnawia automatycznie.
Redcart pobiera co miesiąc opłatę 15 zł netto za ten certyfikat.
tylko 15zł?
Dawniej 50-100 liczyli sobie za niewiedzę ludzi.
Cześć, akurat prowadze od pol roku sklep na shoper i zastanawiam się nad przejściem na inną platformę. Widziałam oferty od różnych platform, ale właśnie w Redcart jest najwięcej możliwości np. Sklep za 1 zł. Polecacie się przenieść? Widze że w pakiecie mają też Droplo.
Ja przeszedłem z shopera na RedCart około 2 lata temu i na razie jestem na RedCart i nie planuję odchodzić. Ktoś tam pisze powyżej, że liczą sobie za darmowy certyfikat – nie wiem czy jest on darmowy czy nie, ale i tak płacę około 30% mniej, niż w Shoper i mam więcej opcji niż w Shoper. I robienie przez nich dodatkowych odpłatnie jest tańsze.
RedCart to banda nieograniętych ludzi, którzy traktują klientów jak gówno. Nie dotrzymują terminów, nie odpowiadają na maile i telefony. Na początku jest oczywiście miło, potrafią do Ciebie dzwonić kilka razy w ciągu dnia, aby przekonać do oferty. Nie dajcie się zwieść na ładne bajeczki Patryka Piekaja, który po podpisaniu umowy nie odbierze ani razu waszego telefonu. Za wprowadzenie nawet najprostszej zmiany liczą tam sobie krocie, a czas realizacji jest katastrofalnie długi. Unikać i nie zastanawiać się nad wyborem tej platformy!
Jesteś pewien, że wina jest po ich stronie, a nie po twojej? Ja sam prowadzę sklep i gdy mam upierdliwych, niegrzecznych klientów, to ich olewam. Klient – owszem, nasz pan, ale cham lub prostak- w żadnym wypadku. Oczywiście nie piszę tutaj o Tobie, nie znam szczegółów sytuacji. Ale jak ja mam styczność z prostakami czy chamami, to ich po prostu ignoruję lub nawet blokuję.
Moje doświadczenia z RedCart nie są tak negatywne. Odpisują na zapytania czasem długo, czasem krótko. Zależnie, jak skomplikowana jest kwestia chyba. I czasami niepotrzebnie zawracałem im głowę, bo wszystko było w dokumentacji i szkoleniach, do których nie chciało mi się zajrzeć.
Od kilku lat mam hurtowwnię Zakupowo postawioną na RedCart i bywa różnie. Czasami lepiej czasami gorzej. Niestety ostatnio fatalnie jest z obsługą klienta. Nie można doprosić się odpowiedzi na każde zgłoszenie. Nie można doprosić się o naprawienie błędów. Nic nie robią na czas. Chyba pandemia się mocno na nich odbiła.
Witam, mamy u nich sklep od 2017 roku już w 2019 chcieliśmy zrezygnować z tych amatorów, ale jakoś to człapało, aż do roku 2023 i mówimy koniec o co chodzi na szybko na dniach utracimy Naszą domenę oraz skrzynkę bo nam jej nie opłacali choć powinni brak możliwości cesji bo niby się nie da, płacimy abonament kiedyś roczny teraz już tylko miesięczny i dobrze że tak zmieniliśmy, duża rotacja pracowników dziś jest Patryk a za 3 miesiące już jest Magda, Magdy tez już niema i nie ma Artura była tez Monika i inne osoby już z imion nie kojarzę, a które dopiero się uczą i pojęcia nie mają o sklepach Patryk obiecywał góry, i góry są ale problemów, oj mógłbym tak godzinami Pisać o nich oby jak najszybciej się zawineli co dzwonię do nich to jest ktoś inny a ten już nie pracuje a dlaczego bo tam nikt poza jakąś rodziną szefa tam nie wytrzymywał ciśnienia Nas klientów z wiecznymi problemami przez ich nie doskonałość tej firmy, od osoby tam kiedyś pracującej dowiedziałem się że jest to obóz psychiczny i nie płacą jak trzeba.
Szkoda mi tych lat i tych pieniędzy na tych amatorów.
Jak na razie wszystko działa jak trzeba. Ze zgłoszeniami to różnie rzeczywiście bywa – czasem jest od razu pomoc, czasem nie ma żadnej reakcji.
Na szczęście panel jest dość intuicyjny i większość sam ogarnąłem.
Plusem jest szybkie wczytywanie się sklepu. Sama ścieżka zakupowa też jest ok.
Firma to istna pomyłka. Z technicznego punktu widzenia dno, żadnych zabezpieczeń, ataki botów, problemy z eksportem cen. Produkty trzeba układać ręcznie, brak wyborów wariantów koloru lub rozmiaru. Na świeżo z 100 produktów, google ocenia wydajność platformy na 17%. Seo-katastrofa, wszędzie jawa, przestarzałe skrypty. Dział techniczny to pełna amatorka, a sama firma oferuje cos, czego zaoferować nie jest w stanie. RedCart to nie jest stabilna platforma cenowa, to stres, nerwy, wieczne telefony z problemami. Jeżeli chcecie w spokoju rozwijać sklep, szukajcie jakiegokolwiek innego rozwiązania, nie tych amatorów.
U mnie z eksportem nie było najlepszego problemu. A w google robiłem test i było 70%. Może to zależy od szablonu.
Bylo parę wkurzających problemów na początku, ale po prostu musialem się tam nauczyć pewnych rzeczy.
Platforma dość intuicyjna w obsłudze. Ale przygotujcie się, że wydacie więcej kasy, niż tylko sam abonament. Trzeba zapłacić za szablon, jeśli sklep ma ładnie wyglądać.
Najlepiej też poprosić kogoś, kto się zna lepiej na rzeczy, mnie pomógł specjalista, który mi stawiał stronę firmową.
Dzień dobry. Będę Pani bardzo wdzięczna za kontakt do specjalisty. Od trzech miesięcy próbuję stworzyć sklep internetowy i zdaję sobie sprawę, że bez specjalisty nie poradzę sobie.
Z poważaniem, Yulia (tel. 536201455)
Dajcie sobie od razu spokój z tą platformą. Szkoda czasu i kasy. Totalna degrengolada. Zdjęcia się nie wczytują a na pomoc możecie sobie czekać i czekać. Kpiny
Wszystko działa jak należy, jest dobre wsparcie i szybko działa.
To chyba pisze pracownik RedCart bo supportu prawie nie ma. Pani która czyta meile nie umie czytać ze zrozumieniem. Na najprostsze pytania wymagające odpowiedzi tak/nie czeka się dobę. Ogólnie nie fajnie. Instrukcje słabe i nie kompletne. Nie mam porównania z innymi platformami ale ja bym drugi raz się w to nie wpakowała.