T-Mobile jak wyłączyć pocztę głosową – abonament dla firm
Jak w T-Mobile abonamencie dla firm wyłączyć pocztę głosową?
5 Odpowiedzi
Ja jak chciałam wyłączyć pocztę głosową w T-Mobile, to wybrałam kod #002# i poczta głosowa została wyłączona. Można włączyć takim samym kodem tylko gwiazdka na początku. Przez internet też można zarządzać pocztą głosową w T-Mobile.
Poczta głosowa jest dostępna w T-Mobile na tych samych zasadach na abonament i na kartę. Poczta głosowa automatycznie się wyłączy po 3 miesiącach bezczynności i 30 dni wcześniej przychodzi sms informujący o tym.
Jeśli chcesz ręcznie wyłączyć pocztę głosową w T-Mobile, możesz to zrobić kodem ekspresowym:
#002# i potwierdzasz klawiszem akceptacji połączenia. Przekierowania do Poczty głosowej zostaną po zrobieniu tego zawieszone.
Aby odwiesić działanie Poczty głosowej wpisz prawie ten sam kod, tylko gwiazdka na początku zamiast kratki:
*002# – i poczta będzie się zgłaszała w sytuacjach jak było wcześniej ustawione.
Powyższe kody nie będą działać dla klientów, którzy posiadają włączoną usługę „Domyślne przekierowania na pocztę głosową”. W tej sytuacji całkowite skasowanie przekierowań na Pocztę głosową można wyłączyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem BOA/BOU lub za pomocą Internetowego Systemu Obsługi.
W t-mobile na abonament możesz wyłączyć pocztę głosową, wpisując kod #002#. I poczta głosowa a t-mobile na abonament po wpisaniu tego kodu zostanie wyłączona.
W T-mobile na abonament, w tym t-mobile dla firm, wyłączasz pocztę głosową tym kodem:
#002#
A jak by nie działał, to spróbuj w panelu online, tam powinieneś mieć opcję wyłączania poczty i włączania. Każdy operator teraz udostępnia możliwość zarządzania usługami online.
Biuro obsługi klienta także powinno pozwolić wyłączyć pocztę. Być może nawet automatycznie bez łączenia się z konsultantem. Wszystko się teraz automatyzuje ponieważ jest bardzo dużo abonentów.