Czy można anulować zamówienie na DOZ?
Czy można anulować zamówienie na DOZ? Czy jest możliwe, aby anulować zamówienie na DOZ? Jeśli tak, to czy zwrócą mi pieniądze? Po jakim czasie?
5 Odpowiedzi
Wiem, że jak zamawiałam z odbiorem w aptece a pomyliłam produkty, to niestety nie można było tego już anulować, jedynie mogłam nie odebrać zamówienia a stworzyć kolejne, poprawne
Nie można odstąpić od umowy (anulować zamówienia), gdy dotyczy to następujących produktów lub sytuacji:
- zamówienie odebrałeś w Aptece (było realizowane z dostawą do wybranej przez Ciebie Apteki – w tym przypadku do sprzedaży zamówionych produktów dochodzi w Aptece)
- kupiony produkt to rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- produktu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu – a produkt był dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, np. gaza jałowa po otwarciu jest już bezużyteczna
- przedmiotem zamówienia była rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
Można jedynie złożyć reklamację, jeśli jakiś produkt jest wadliwy w powyższych sytuacjach.
Tutaj jest więcej informacji.
Napisz do doz, że chcesz anulować zamówienie. Jeśli jeszcze nie wysłali, może się uda anulować. Jeśli nie, to trzeba po prostu odesłać. Większość rzeczy można odesłać, jeśli są nienaruszone i oni zwrócą pieniądze.
W pewnych przypadkach można anulować zamówienie, w innych nie można.
Tak, można anulować zamówienie na DOZ.pl. Oto najważniejsze informacje dotyczące tego procesu:
-
Prawo odstąpienia od umowy: Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
-
Sposób anulowania:
- Wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: pomoc@doz.pl
- Lub wyślij je pocztą na adres siedziby sprzedawcy (DOZ Spółka Akcyjna Direct spółka komandytowa lub Medeor Sp. z o.o., w zależności od informacji na dowodzie zakupu)
-
Termin: 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy liczy się:
- Od dnia otrzymania zamówionego produktu
- W przypadku zamówienia wielu produktów – od dnia otrzymania ostatniego produktu
-
Zwrot produktów: Po zgłoszeniu chęci odstąpienia od umowy masz kolejne 14 dni na odesłanie produktów.
-
Zwrot pieniędzy: DOZ.pl zobowiązuje się zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy.
-
Bezpłatna wysyłka zwrotu: Możesz skorzystać z bezpłatnej usługi Zwrot DHL lub Szybkie Zwroty InPost.
Pamiętaj, że niektóre produkty mogą nie podlegać zwrotowi, np. te o krótkim terminie przydatności lub dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań, zaleca się bezpośredni kontakt z obsługą klienta DOZ.pl poprzez e-mail pomoc@doz.pl lub telefonicznie.
Dokładnie jest tak jak piszesz odnośnie anulowania zamówienia w DOZ