Czy można anulować zamówienie na Vinted?
Czy można anulować zamówienie na Vinted? Czy jest możliwe, aby zrezygnować z zamówienia na Vinted? Czy można je cofnąć? Czy Vinted zwróci mi pieniądze?
1 Odpowiedź
Sprzedaję i kupuję na Vinted od 4 lat i kilka razy musiałam anulować zamówienia więc wiem jak to działa. Możesz anulować zamówienie ale tylko w określonych sytuacjach i zależy to od etapu transakcji. Jeśli dopiero zapłaciłaś a sprzedawca jeszcze nie wysłał paczki to możesz napisać do niego wiadomość z prośbą o anulowanie, większość sprzedawców się zgodzi bo nie ma jeszcze kosztu wysyłki i przygotowania. Wtedy sprzedawca musi kliknąć opcję anulowania w swoim panelu i pieniądze automatycznie wracają na Twoje konto Vinted w ciągu kilku dni. Problem jest gdy paczka już poszła bo wtedy teoretycznie musisz czekać aż dojdzie, odebrać ją i dopiero wtedy możesz otworzyć reklamację albo odesłać na swój koszt. Vinted ma opcję zgłoszenia problemu przez przycisk pomocy w transakcji i tam możesz opisać sytuację, ich obsługa klienta czasem pomaga zmusić sprzedawcę do anulowania ale to trwa kilka dni. Pieniądze zwracają zawsze jeśli anulowanie przejdzie, ale to idzie na portfel Vinted a nie od razu na konto bankowe, musisz osobno wypłacić. Ja raz miałam sytuację że sprzedawczyni nie chciała anulować mimo że jeszcze nie wysłała, interwencja Vinted zajęła tydzień ale w końcu dostałam zwrot.